sreda, 15. februar 2012

Žolna

Tole žolno sva srečala na poti na Blegoš. No, seveda sva jo najprej slišala, ko je s kljunom trkala in potrkavala po lubju in deblu.

Bila nama je zelo blizu in sploh se naju ni bala. Najprej sva jo nekaj časa samo opazovala. Za oba je bilo prvič, da sva jo videla v živo v naravnem okolju (živalski vrti ne štejejo ;).

Ker se najinega opazovanja dokaj od blizu (recimo na razdalji 5 m) ni ustrašila, sem se odločila, da jo poskušam uloviti še v objektiv. Najprej menjava objektiva, potem pa par posnetkov iz izhodiščne točke:
Potem pa sem se opogumila še jaz in naredila par korakov bližje:
Moje približevanje ji ni bilo preveč všeč. Najprej se mi je skrila za deblo. Potem pa jo je ucvrla po deblu precej više.

Prav posebno doživetje je tako od blizu videti žival v naravnem okolju.

Uživajte do naslednjič. Pozdravček!

1 komentar:

  1. Na žalost smo tudi mi lahko od blizu opazovali enega ptička pri delu. Detel nam je v fasado nove hiše delal luknje. :( Na srečo je hitro odnehal oziroma smo ga pregnali s silhuetami velikih ptic in zvončki. Luknje so pa ostale in jih moramo zakrpati.

    OdgovoriIzbriši