četrtek, 8. julij 2010

Bled v poletnih meglicah

Ki nastanejo takoj po poletni nevihti. Se mi je zdelo zanimivo, pa sem naredila par standardnih posnetkov. Nisem ravno navdušena nad rezultatom, tudi zato ne, ker so posnetki nastali z malim kompaktnim fotoaparatom, saj pravega nisem imela s sabo. Verjamem pa da bo drugič bolje, saj vaja dela mojstra. :)

Tako zgleda otok skozi poletne meglice:


Meni deluje kot ena stara že precej obledela fotografija. :)

7 komentarjev:

  1. Meni pa deluje slika zelo skrivnostno in romantično....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala obema za komentarje! Boštjan tebi pa ena dobrodošlica na mojem foto blogu. Me veseli, da so ti slike všeč. V upanju na še kak komentar vaju oba lepo pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu, lepa! Ob pravem trenutku na pravem mestu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo punca, da se ne ponavljam za ostalimi.

    Lp., 5er.

    OdgovoriIzbriši
  5. meni djeluje kao iz nekog filma sa vilama, onako bajkovito :)
    Jadranka

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala tudi Tani, Petru in seveda moji najdražji prijateljici Jadranki za komentarje. Me veseli, da vam je fotka všeč. Zdaj je tud men skoz bolj. ;-)

    OdgovoriIzbriši