četrtek, 22. julij 2010

Nad oblaki

Mislim, da besede tukaj niso potrebne. Razen tega, da je slikano skozi okno letala z malim kompaktnim fotoaparatom, pa je temu primerna tudi kvaliteta.

Ampak ta pogled na oblake, ko si nad njimi me res prevzame in me navda s posebnimi čustvi. Bi se kar spustila in valjala po njih. Tako mehko in nežno izgledajo.

Ko pa poleg pomislim še na tiste najlepše trenutke svojega življenja, ko sem se počutila kot bi sama živela v oblakih. Joj, to je res noro. Ja dons je en poseben dan in se mi očitno fuuul dogaja. Pa naj bo tud ta objava mal v tem stilu.

Zdaj pa še slikce:







9 komentarjev:

  1. A mi boš danes na kavi povedala kaj se ti danes dogaja? ;-)

    Slikam se pa ne vidi, da so narejene s tvojim malčkom. Vsaj jaz ne vidim, ker so krasne!

    Se vidiva!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako verjetno"Bogec" vidi na zemljo - zato božanski pogled!
    LP
    P.S.: Uživaj v oblakih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res so ti oblaki zares lepi, če si pa med njimi je pa božansko, pa da nisi sam!
    Full so lepe slike.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kdor visoko leta, ... Luštno, za piko na i pa kak filter nabavi. Kar v Moskvi, so "skonti".

    OdgovoriIzbriši
  5. Bemtiš.....tole bi se pa splačalo ponovit s tavelikim....
    SIcer se pa da veliko narest še z obdelavo ;-) 2.,3. in 5. so hudo vredne dodatnega časa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehhe, če Bogec vidi tako, potem ni čudno, da ne vidi kaj sve se dogaja na zemlji...Malo za šalo, malo zares.
    Krasne fotke!!!! Jaz še nisem bila na letalu, verjamem pa, da more biti tak pogled fantastičen.
    Ej,hehee, začni jesti tiste bombone (reklama), pa boš lahko plavala med oblaki..., brez njih raje ne poskusi...! Upam, da razumeš hec.
    Skratka, super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ohoho, kakšen odziv, saj kar težko verjamem. Vsem fuuul hvala za komentarje. Jih bom upoštevala, predvsem tiste naj uživam v oblakih. ;-)

    Ker tistih z obdelavo (Jure tvoj komentar) na morem, ker ne znam. :-( Na tem področju se še nisem sprobala, razen tistega malo kar znam narediti s Picaso. Pa vem da to ni nič.

    Aja, Maja, tebi pa sam toliko da veš, sem za hece. Sem zelo vesela, če se lohk pohecam al pa preberem kaj kar je napisano bolj v hecu.

    Hmmm, Peter, sej vem kdor visoko leta, nizko pade. Ampak vseeno upam, da bom lohk še velikrat letela in nikoli ne bom padla. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, neverjetno, kakšne oblike ustvarja mati narava. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja Irena, tud jaz se vedno sprašujem kako je to mogoče, da narava ustvarja takšne čudovite oblike, ki se neprestano spreminjajo v nove in nove še čudovitejše oblike. Hvala za komentar. Sem vsakega komentarja vedno zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši