nedelja, 11. julij 2010

Velika planina

Včeraj se mi je izpolnila ena mojih največjih želja, končno sem našla čas in obiskala Veliko planino. Ne bom komentirala gužve razno raznih "planincev" in njihovega obnašanja, ker je bilo v zadnjem času na to temo na raznih foto blogih napisanega precej in z večino se moram kar strinjati.

Ampak če odmislim ta moteči faktor, pa sem bila resnično presenečena nad lepoto planine, pastirskih objektov in seveda lepote narave. Tukaj imam predvsem v mislih samo lepo narave planine, kot tudi pogled na okoliške vršace in pogled v dolino.

V vsej lepoti je užival tudi moj fotoaparat, ki je uspel ujeti naslednje posnetke. Pa naj posnetki govorijo sami zase:












7 komentarjev:

  1. Spet krasne fotke Andreja!! Zelo všečne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tani, hvala za spodbudo in komentar. Tele so tud men všeč, če sem mal skromna. ;-) Sem kar ponosna nanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. A.,uživaj še naprej in delaj še tako lepe fotke...
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. lepe fotke iz čudovite planine

    LP,Boštjan

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Beti in Boštjanu za komentar. Predvsem se vesela tvoje pohvale Boštjan, ker so me tvoje fotke Velike planine zadnjič res navdušile in ker se moje niti od daleč ne morejo primerjati s tvojimi. So pa kot kaže vseeno všečne. Ja, planina pa je res čudovita, mene je čist očarala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo! Všeč mi je, da naravo začutiš. Se vidi, da rada potuješ. Jaz nisem bila še skoraj nikjer. No, mogoče nekoč....
    In ne skrivaj svojih fotk, ker so čisto o.k.
    Lepe fotke in pozdrav!

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo Maja, dobrodošla na mojem blogu in predvsem hvala za zelo spodbudne besede. Se trudim in objavim tisto kar mi je bolj všeč, ostala pa še vedno rajš kr skrivam. :-)

    Upam, da boš še kdaj zašla na moj blog in napisala še kak komentar. Z veseljem sprejmem tudi kak nasvet, kako kaj izboljšati.

    OdgovoriIzbriši